Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    03. Bedrijfs- & Contactgegevens

    BEDRIJFS- & CONTACTGEGEVENS

    G.F.P. (Gear for Professionals) BV | GearPoint
     
    GearPoint - Head Office    GearPoint - Concept Store
    Siliciumweg 26-28Siliciumweg 26
    3812 SX Amersfoort3812 SX Amersfoort
    NederlandNederland
      
    ContactContact
    T: +31 (0)33 7200 999T: +31 (0)33 7200 999
    (Op werkdagen van 09:30 tot 16:30)(Op werkdagen van 09:30 tot 16:30)
    E: [email protected]E: [email protected]
    W: www.gearpoint.nlW: www.gearpoint.nl
      
    Additionele infoAdditionele info 
    Kantoor, Magazijn en RetouradresFysieke winkel
      
    Bank gegevensGFP Distribution
    IBAN: NL18 INGB 0652 4292 62E: [email protected]
    BIC: INGBNL2AW: www.gfpdistribution.com
      
    BedrijfsgegevensGSP | GearPoint Special Products
    Handelsnaam: GearPointE: [email protected]
    KvK-nummer: 32154535W: www.gearpoint.nl/nl/gsp/
    BTW: NL820900448B01 
    EORI: NL820900448 

     

     

    CONTACT OPNEMEN

    GearPoint is niet bang voor lastige vragen. Onze klantenservice staat klaar om je snel en adequaat te ondersteunen tijdens openingstijden. Onze medewerkers hebben bovendien uitgebreide praktijkervaring met alle producten die we verkopen. Je kunt ons bereiken via e-mail [email protected] en telefoon 033-7200 999. Daarnaast kun je natuurlijk ook langskomen in onze winkel in Amersfoort.

     

    KLACHTEN EN GESCHILLEN

    Bij GearPoint draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt uw klacht richten aan de klantenservice. Je krijgt altijd binnen 2 werkdagen een bevestiging van je klacht en de wijze waarop wij je klacht zullen behandelen en trachten op te lossen. 

     

    Indien je klacht niet naar tevredenheid is opgelost kun je de Stichting Webshop Keurmerk verzoeken te bemiddelen bij het oplossen van het geschil. Indien de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk niet leidt tot het gewenste resultaat kan het geschil worden voorgelegd aan de onafhankelijke geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk, welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam. Nadere informatie over de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk kun je nalezen op de website van het keurmerk.

     

    De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.


    VRAGEN OF OPMERKINGEN?

    Heeft u vragen of opmerkingen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Op e-mail reageren wij op werkdagen in de meeste gevallen binnen 8 werkuren. Echter kan het zijn dat er i.v.m. drukte in de winkel, weekenden of buiten kantoortijden langer overheen gaat.