03. Bedrijfs- & Contactgegevens
BEDRIJFS- & CONTACTGEGEVENS
G.F.P. (Gear for Professionals) BV | GearPoint | |
GearPoint - Head Office | GearPoint - Concept Store |
Siliciumweg 26-28 | Siliciumweg 26 |
3812 SX Amersfoort | 3812 SX Amersfoort |
Nederland | Nederland |
Contact | Contact |
T: +31 (0)33 7200 999 | T: +31 (0)33 7200 999 |
(Op werkdagen van 09:30 tot 16:30) | (Op werkdagen van 09:30 tot 16:30) |
E: [email protected] | E: [email protected] |
W: www.gearpoint.nl | W: www.gearpoint.nl |
Additionele info | Additionele info |
Kantoor, Magazijn en Retouradres | Fysieke winkel |
Bank gegevens | GFP Distribution |
IBAN: NL18 INGB 0652 4292 62 | E: [email protected] |
BIC: INGBNL2A | W: www.gfpdistribution.com |
Bedrijfsgegevens | GSP | GearPoint Special Products |
Handelsnaam: GearPoint | E: [email protected] |
KvK-nummer: 32154535 | W: www.gearpoint.nl/nl/gsp/ |
BTW: NL820900448B01 | |
EORI: NL820900448 |
CONTACT OPNEMEN
GearPoint is niet bang voor lastige vragen. Onze klantenservice staat klaar om je snel en adequaat te ondersteunen tijdens openingstijden. Onze medewerkers hebben bovendien uitgebreide praktijkervaring met alle producten die we verkopen. Je kunt ons bereiken via e-mail [email protected] en telefoon 033-7200 999. Daarnaast kun je natuurlijk ook langskomen in onze winkel in Amersfoort.
KLACHTEN EN GESCHILLEN
Bij GearPoint draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt uw klacht richten aan de klantenservice. Je krijgt altijd binnen 2 werkdagen een bevestiging van je klacht en de wijze waarop wij je klacht zullen behandelen en trachten op te lossen.
Indien je klacht niet naar tevredenheid is opgelost kun je de Stichting Webshop Keurmerk verzoeken te bemiddelen bij het oplossen van het geschil. Indien de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk niet leidt tot het gewenste resultaat kan het geschil worden voorgelegd aan de onafhankelijke geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk, welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam. Nadere informatie over de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk kun je nalezen op de website van het keurmerk.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
VRAGEN OF OPMERKINGEN?
Heeft u vragen of opmerkingen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Op e-mail reageren wij op werkdagen in de meeste gevallen binnen 8 werkuren. Echter kan het zijn dat er i.v.m. drukte in de winkel, weekenden of buiten kantoortijden langer overheen gaat.